Research

De afdeling Research van Discovery Networks is een allround onderzoeksafdeling die zowel het Channel Management als de diverse andere teams ondersteunt met sterke, relevante en vernieuwende inzichten ten aanzien van onze zenders en kijkers. Van dag tot dag monitoren zij...

Lees meer

Kijkerspanels

Sinds 2008 is Discovery Networks actief met het uitvoeren van onderzoeken in haar unieke, online kijkerspanels. Het eerste panel was het Discovery Panel in Nederland, gevolgd door het Vlaamse Discovery...

Lees meer

Focusgroepen

Als het belangrijk is meer de diepte in te gaan en de beweegredenen achter de houding en het gedrag van onze doelgroep te achterhalen voeren we kwalitatief onderzoek uit. Hierbij...

Lees meer

Supermannen

Doelstelling: Verkenning van de rol van mannen bij de dagelijkse boodschappen in Nederland. Met als toevoeging in 2014 ook het in kaart brengen van de rol van de Vlaamse man...

Lees meer

Vrouwen en obsessief gedrag

Doelstelling: Als Discovery Networks, met mannenzenders Discovery Channel en Eurosport en vrouwenzenders TLC en ID, willen wij altijd op de hoogte zijn van wat mannen en vrouwen bezighoudt. Vanuit deze...

Lees meer