Nieuwe records voor TLC Vlaanderen

Corporate

Nieuwe records voor TLC Vlaanderen

Amsterdam, 11 juli 2017 – De maand juni is de beste maand ooit voor TLC Vlaanderen met een gemiddeld all day marktaandeel van 2,8% binnen de doelgroep Vrouw 18-44. Dit is een groei van 33% ten opzichte van de maand juni in 2016.1 Op donderdag 29 juni wist TLC Vlaanderen een marktaandeel van 5,4% te behalen en daarmee was deze dag de beste dag ooit voor de zender. Met deze records is het tweede kwartaal van 2017 het beste kwartaal ooit voor TLC Vlaanderen met een gemiddeld marktaandeel van 2,3%. Dit is een stijging van 15% in vergelijking met hetzelfde kwartaal in 2016.
De best bekeken programma’s in juni binnen de doelgroep waren Say Yes To The Dress Benelux, Long Island Medium en My 600-lb Life.
Tatiana Lagewaard, Channel Director TLC: “We zijn nu drie maanden verder ten opzichte van ons vorige record en het is fantastisch om te zien dat we nu álweer een record behaald hebben. In mei is het tweede seizoen van de Vlaams/Nederlandse versie van Say Yes To The Dress van start gegaan en het is mooi om te zien dat de kijkers deze lokale content zo goed kunnen waarderen. Waar het in de zomer vaak wat rustiger is in de media, gaan we met TLC de hele zomer door met nieuwe premières waaronder Dr. Christian Will See You Now, My 600-lb Life: Where Are They Now? en Tattoo Fixers on Holiday. We doen er nu alweer alles aan om een volgend record te behalen!”

1 CIM, april-juni 2017

Anja van Ginhoven nieuwe aanwinst bij Eurosport

Corporate

Body Fixers

TLC