Adverteren

Nederland

Sinds 1 november 2013 vertegenwoordigt BrandDeli onze merken. Voor elke doelgroep hebben we iets unieks te bieden: man, vrouw, jong, oud, boodschappers of AB1 –het kan allemaal. Elk van onze zenders of de combinatie van beide draagt zorg voor efficiënte contacten met uw beoogde doelgroep.

Daarnaast heeft de afdeling Brand Partnerships binnen BrandDeli een indrukwekkend track record wat betreft non spot campagnes. Deze non spot campagnes zijn allemaal uniek en houden rekening met de individuele wensen per adverteerder en/of campagne. Bovendien profiteert u bij BrandDeli van een kwalitatief umfeld met programma’s die wereldwijd prijzen hebben ontvangen. Op www.branddeli.nl kunt u uitgebreide informatie vinden voor beide advertentievormen.

Vlaanderen

In Vlaanderen is SBS Belgium verantwoordelijk voor het commercieel exploiteren van Discovery Channel en TLC. Naast haar eigen zenders vertegenwoordigt SBS Belgium ook een flink aantal special interest zenders voor de verkoop van zowel spot als non-spot campagnes. Elke beoogde doelgroep kan op elk mogelijk manier bereikt worden binnen de rijke portfolio van SBS. Op www.sbsbelgium.be kunt u meer informatie vinden.